sobota, 22 sierpnia 2009

Przemyśl

Moje rodzinne miasto. Ostatnimi czasy, zaglądam tutaj bardzo często i odkrywam uroki tego miasta. Jest w nim jakaś magia. Magia której nie zauważałem przez 21 lat, gdy tutaj mieszkałem. Ostatnio usłyszałem coś takiego: "Przemyśl jest jak taki mały Kraków". Faktycznie coś w tym jest. Szkoda tylko, że do Przemyśla przyjeżdża tak mało turystów, bo naprawdę jest co oglądać. Mam nadzieję, że moje zdjęcia zachęcą niektórych z Was do zwiedzenia tego miasta. Gdy już tutaj będziecie, to zaglądnijcie do małej pizzerii na ulicy Franciszkańskiej. Tylko tam zjecie pizzę po przemysku - pizzę z kaszą gryczaną. Jedyna w swoim rodzaju. Tak więc serdecznie zapraszam do Przemyśla :-) Aha... nie zapomnijcie aparatów fotograficznych, bo w okolicy jest masa miejsc do robienia zdjęć.

Muzeum dzwonów i fajek

Klasztor Franciszkanów

Archikatedra



ambona w kościele Karmelitów Bosych

Zamek Kazimierzowski

przemyski Rynek


widok z Winnej Góry

dworzec PKP

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zawodowe foty naszego przepięknego miasta... :)

Unknown pisze...

no po prostu cudnie!!! :) fotki pierwsza klasa :]

Marcin Cupryś pisze...

Tomek świetnie pokazany Przemyśl. Byłem w tym mieście wiele razy, ale nigdy nie zapuszczałem się do centrum. Sam wiesz, praca i do domu. Kolejna moja wizyta na pewno zostanie uwieczniona w obiektywie mojego Nikona.
Pozdrawiam.

Wypad na WEEKEND pisze...

Podoba mi się kadr z Winnej Góry. W dzień widok psują bloki, a Ty fajnie je umieściłeś - coś jak element ramki na dole. Dlatego ja wolałem dla "bezpieczeństwa" zrobić fotki o zmroku ;) np. http://black70.web-album.org/photo/479008,by-night
Pozdrawiam.