niedziela, 20 czerwca 2010

agentka00 i karaś - zapowiedź

Dzisiaj dwa zdjęcia z piątkowego ślubu Ewy (agentka00) i Marcina (karaś).
Wyzwanie odległościowe było duże (ślub odbył się w Bydgoszczy, a na drugi dzień musiałem wrócić na ślub w okolice Miechowa), ale z racji tego,
że z Marcinem kiedyś pracowałem (miał inną ksywę niż teraz), nie przyszło mi do głowy odmówić.
Działo się dużo, ale o tym... kiedyś ;)


Poniżej ekipa która zadbała o oprawę całej imprezy.
Panie i Panowie: ukłony dla Was za to co zobaczyłem w piątek, a to co usłyszałem na zakończenie mszy (ryk waszych maszyn) było bezcenne.
Na zdjęciu autorzy ślubnej oprawy:
Klaudia, binia, Magdzina, Żeńcia, Magda, Anja, Asia, czarna, czkawka, Katharina, Szwagier, Masakra, Jarek, Śliwa, Szcz, Xepa, Xionc, matata, grubciu, klimek, zielas, miras, vfgenek, Darek68, Chudy, Pirania, gatzek, karolek19, Józef, Karol oraz para młoda agentka00 i karaś.

4 komentarze:

Unknown pisze...

Sexi szpileczki P.Młoda miała do ślubu...;p
a i ekipa niczego sobie...:)

...

IVE pisze...

jak zwykle pan fotograf spisal się na szóstkę z plusem ;)

Anonimowy pisze...

Tomek wielkie podziękowania za wszystko!!! Zapowiedź rewelacyjna i czekamy z niecierpliwością na resztę :-) pozdrawiamy agentka00 i karaś

Tomek Sipiera pisze...

Ja również bardzo Wam dziękuję za ciepłe przyjęcie. Reszta będzie za jakiś czas, no chyba, że zgodnie z tradycją dopadnie Was "pech" :P